czwartek, 20 marca 2014

Wiosennie - wyniki Candy

   Z czym mi się kojarzy wiosna? A no z moimi urodzinami;) Dokładnie dzisiaj obchodzę 25. rocznicę, ale w tym roku wiosna, a właściwie przedwiośnie kojarzy mi się z planowaną datą porodu, która tak naprawdę wypadła zimą.
   Dzięki tej pięknej pogodzie, nie będziemy musieli czekać na długie spacery i przesiadywanie na świeżym powietrzu z Ignaśkiem.



Z mlecznego frontu:
   Ignaś w dalszym ciągu , już od 10 dni, codziennie ssie. Bywa bardzo różnie, wczoraj 5 minut, dzisiaj 50! Wydaje mi się, że kiedy jest to długi czas, on nie ssie aktywnie, tylko ciućka, ale na tym etapie i to mnie zadowala. Zwiększyły się porcje które zjada jednorazowo, z 60 ml na 75-90 ml. Ilość mleka które odciągam... maleje:-/ Już jest 12-15 ml, od kilku dni nie miałam nawet 20 ml. Od wczoraj korzystam z wypożyczonego laktatora Medela Electric Plus, o którym mi pisałyście. Kto wie, może za kilka dni będzie znacznie lepiej...
   Dziękuję Kochane, za komentarze, porady i wsparcie. Są dla mnie bardzo cenne! Choć nie mam niekiedy czasu odpisać, czytaj je z uwagą. Na tę chwilę nie rezygnuję z dalszej walki, do końca miesiąca to pewne, że będę próbować. Potem samo wyjdzie czy coś się zmienia czy stanęło.

   Na koniec przyjemności, dziękuję za udział w zabawie! ;) Drogę losowania nagroda poleci do autora komentarza nr 6! Pod tym komentarzem podpisała się Wiola Ch., gratuluję! Odezwij się Wiolu na mojego maila makolowo@gmail.com, a ja Ci wyślę wybraną przez Ciebie pracę:)

24 komentarze :

  1. No to WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! Najpiękniejszy prezent urodzinowy jaki mogłaś dostać stroi minki w łóżeczku :) Bardzo się cieszę że jest progres w karmieniu :)
    PS Jesteśmy równolatkami :) No i w sumie nasze dzieciaczki też, jak tylko mój maluch wyjdzie na świat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ignaś jest uroczy ;)

    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. On jest cudny, uroczy rudziaczek. Wszystkiego najlepszego Makolu! Przede wszystkim radości macierzyństwa i dużo zdrowia dla Was obojga. Cudownie, że mały spędza przy piersi coraz więcej czasu, widać, że lubi być przy Tobie, więc czemu mu to odbierać, nawet jeśli tylko ciućka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego !
    Ja też mam dzisiaj urodziny hihi :D

    Współczuje problemów z mlekiem :( Ja miałam jeden kryzys póki co , pomogło częste przystawianie małej i ilość się zwiększyła, ale ja to w ogóle, jeszcze niedawno mogłabym wykarmić i dorosłego :D Więc powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego!!!! Ignas jest fajniutki, a Wioli gratuluje super nagrody ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego :-) Ależ bym chciała mieć znowu 25 :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnie - u mnie też tak było, a potem... zastój i dużo więcej mleka. Być może kryzys, więc spokojnie i luz bluzzz.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to wszystkiego najlepszego i ode mnie! :)
    A słuchaj, skoro Ignaś ssie - właściwie coraz cześciej i dlużej, to może nie odciagaj, tylko niech jje ile wyssie. :) Mleko nie wyparuje :) Będzie czekalo na jego kolej jedzenia :) Chyba, że chodzi Ci o czestotliwość pobudzania brodawek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.

    Jak masz problem laktacyjny to napisz do Hafiji, to jest laktacyjny anioł wielu ludzi, na pewno CI coś poradzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego:)
    Ignaś jest przeeesłodki. Te minki na drugim zdjęciu, no nie mogę przestać patrzeć.. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się do końca życia kojarzyć się będzie z 2 kreskami, które zobaczyłam dokładnie rok temu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzielna jesteś, jak mało kto. Trzymam kciuki, żeby wam się udało:)

    I wszystkiego najlepszego, te urodziny i tak są wyjątkowe, bo jesteście już we 3:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :D
    W tym roku dostałaś najpiękniejszy prezent, jaki można sobie wymarzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. włosów to ma całkiem sporo!
    ten języczek jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że z każdym dniem z ssaniem piersi będzie tylko co raz lepiej, ja mocno zaciskam za Was kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, niech ciućka, byleby cyca trzymał w buzi. Niech "wisi" na nim kiedy się da, piszę już z własnego doświadczenia ;) I najlepszego! Młodsza ode mnie jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ze tak walczysz i się nie poddajesz. Karmie 9 miesiecy i mimo ze nie miałam takich problemów jak ty zawsze kiedy bralam do reki laktator to po pol godz z dwóch piersi miałam ok 20 ml nie moge zrozumieć tego nigdy jak to możliwe moja corcia przez pol roku była tylko na moim mleku nie była dokarmiania mm i pulpecik z niej co tu ukrywać i wiem ze zawsze się najada wiec nie wierze ze w piersiach miałam tak malo. Nawet parę dni temu odciagalam i znowu to samo może ktoś jest w stanie wytłumaczyć mi ten fenomen?

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego! A Ignas jest przeuroczy...pierwsze zdjecie mnie rozczulilo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepszości! :D niech Twój najwspanialszy prezent daje Ci codziennie mnóstwo powodów do uśmiechu :)

    i dołączam nominację do LA - będzie mi bardzo miło dowiedzieć się więcej o Tobie :)
    http://ochamusume.blogspot.com/2014/03/niczym-otwarta-ksiega.html

    OdpowiedzUsuń
  21. spóźnione,ale szczere urodzinowe najlepszości! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego :)
    Widać po zdjęciach że mały rośnie. Fajnie że łapie cyca.
    Jak będziesz mieć czas i siłę daj znać jak wasze wielorazówki się sprawdzają. Zastanawiam się nad zakupem i ja, choć wcześniej mówiłam że nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję Wam, Kochane za życzenia! :)

    OdpowiedzUsuń