czwartek, 5 września 2013

Ciążowy ciuszek...

Rosnę wszerz bardzo powoli, ale to chyba tak musi być na tym etapie;) Powoli przymierzam się do zakupów do większej mnie. Stawiam na elastyczne tuniki i ocieplane leginsy. Jesień widzę w kolorach ciemny i ciepłych, czyli brązy, granaty, czerń, fiolety... 


Uzbierałam już kilka sztuk, co zabawne, każda rzecz ze zdjęcia kosztowała do 39zł! Tunika no-name dokładnie 39zł, getry NewYorker też 39zł, baletki jakiś sklepik na Piotrkowskiej... żeby nie skłamać, 29zł albo też 39zł, bransoletki NewYorker 8zł/szt.

I jak Wam się podoba taki jesienno ciążowy look?

25 komentarzy :

  1. Super zestaw. Leginsy i tuniki to były najwygodniejsze zestawy ciążowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam łódzką mamę :) look bardzo praktyczny. Brzuszek zaraz zacznie rosnąć tak, że sama się zdziwisz :) Bloga zapisuję w ulubionych i będę zaglądać :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, lutowa mama 2014 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj ;-)
    Ja osobiście bym legingy zmieniła bo nie są w moim stylu ;-)
    ale co racja to racja tuniki są w ciąży najlepsze również we wczesnej ciąży ( 3,5 miesiaca )
    Opowiedz jak sie czujesz???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygodne i pasują do getrów i do spodni... ;)
      A o samopoczuciu już niedługo w poście o 14. tygodniu;P

      Usuń
  5. w pierwszej ciąży kupiłam typowo ciążowe spodnie i tunkię w H&M, tunikę noszę nie będąc w ciąży. resztę rzeczy kupowałam nieciążowych, które śmiało nosze teraz.
    najlepiej sprawdzały się właśnie getry i bluzki w stylu boho.
    kwitniesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i spódniczki na gumce i odcinane sukienki.

      Usuń
  6. Super :) Takie dłuższe, ciepłe tuniki będą idealne na później jak więcej w obwodzie będzie ;)
    Za jakiś czas zainwestowałabym w spodnie z elastycznym pasem - ja kupiłam jedną parę(proste nogawki, żadnych przecierań, granatowe - idealne do wszystkiego), byłam mega zadowolona. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie już w drodze:P

      Usuń
    2. Nina!! a gdzie kupiłas takie spodnie?? bo ja bym chciała tak proste najlepiej choc troszkę eleganckie i z nie szerokimi nogawkami ...

      Usuń
  7. piękny stroj a przedewszystkim wygodny na ciązowe miesiące:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze okazji więc gratuluję! Nadrobiłam wszystkie posty i z pewnością będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rośniecie!
    Ogromne Gratulacjeeeee!

    OdpowiedzUsuń
  10. Stój super i na pewno mega wygodny :) Ja nie rozstaje się z legginsami i tunikami. Ta która pokazalas posłuży Ci długo ;) Pierwszy raz trafiłam do Ciebie i będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strój - przepraszam. Tablet ciągle zjada mi literki ;)

      Usuń
    2. Miło mi, zapraszam! :)

      Usuń
  11. brzuszek wiekrzy ale reszta tez urosłai to az za dużo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny look:) ja raczej stawiam na kupno dolnej części garderoby bo nawet legginsy w sumie to gumka od legginsow mnie ciśnie. W górną cześć mam nadzieje ze będę sie mieścić ponieważ mam wiele bluzek oversize:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szukam takiej tuniki!! Muszę w końcu taką mieć, również na "potem" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz :) w wolnej chwili odwiedź mojego bloga
    http://swiat-mimi.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń