niedziela, 26 maja 2013

Decyzja podjęta!

Postanowione!
Odstawiony wszystkie metody od mojego kolejnego cyklu! ;)
Niefartownie wypada kolejny okres na termin ślubu (:/), więc żeby już nie szaleć przed ślubnym zamieszaniem poczekamy do następnego cyklu. Cały czas biorę folik, mój lekarz powiedział żeby się zgłosiła na kolejną wizytę dopiero kiedy na teście zobaczę dwie kreski;)
Cała ta sytuacja jest dla nas bardzo ekscytująca! Wszelkie wątpliwości co do podjętej decyzji zostały zasypane przez racjonale, i nie tylko, argumenty! :)
Otrzymaliśmy już finansowy prezent ślubny od babci, postanowiliśmy założyć lokatę "dziecko" z której środki wykorzystamy na wyprawkę:)
Co tu więcej pisać, za trzy tygodnie zabieramy się do roboty! :P

Pozdrawiam,
Ola

7 komentarzy :

  1. Brawo! Z doświadczenia wiem, że podjęcie tej decyzji jest bardzo trudne, ale w naszym przypadku NIGDY jej nie żałowaliśmy.
    Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna decyzja.
    sex ze świadomością poczęcia dziecka jest fantastyczny.
    powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe:D Wyobrażam sobie że taki właśnie jest!

      Usuń
  3. I my trzymamy kciuki za pozytywne wiesci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz czytam twojego bloga i cała twoja sytuacja trochę przypomina mi twoją. Byłam na 4 roku kiedy okazało się, że będziemy mieć dzidziusia nieplanowanego "niestety" trudny temat. Byliśmy ze sobą chyba 6 lat...Kiedy pozytywny test(drugi z kolei) potwierdził moje kilkudniowe przeczucia postanowiłam odwiedzić lekarza. Upewnił on tylko wyniki testu. Moment przekazania najbliższym tych wieści był bardzo trudny nie wiedzieliśmy jak zareagują. Jednak nasze obawy okazały się bezpodstawne. Szybka decyzja o ślubie po urodzeniu dziecka i tak wkrótce mija nam 3-cia rocznica ślubu a nasz fasola ma juz prawie 3,5 roku i za parę dni rusza do przedszkola. Coś pięknego niesamowitego i jedynego!!!Nie mogłam uwierzyć w to, że można kochać od momentu poczęcia!!! Życzę Wam powodzenia i wytrwałości w ciągu tych kilku miesięcy! Będę tu zaglądać od czasu do czasu może zabłysnę jakąś informacją lub poradą!!!

    OdpowiedzUsuń